lollokjamar

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

3/6-13

Av Charlotte Karlsson - 3 juni 2013 19:20

Idag har jag varit hemma hela dagen jag har kollat på Hellboy 1 o 2 o sen massa andra filmer jag har bara tagit det lugnt idag det har varit så varmt idag så man orka inte göra så mkt idag tydligen ska de vara så här varmt hela veckan men det vill jag helst inte jag vill inte att det ska vara så här varmt efter onsdag när jag har opererat då blir de så varmt med de jag få på armbågen efter oprationen det får gärna åska o regna så det rensa luften jag ska bara ta det lugnt tills man ska gå sova idag har jag int haft så mkt värk i kroppen o det är skönt det är såna här dagar man passa på att njuta när man inte har någon värk i kroppen jag slipper värken i kroppen efter dom oprationerna jag ska göra=) jag bara längtar nu snart börja allsång på linnéparken då blir det att åka dit med min bästa älskling o kanske med mamma o syrran o styvpappa om man får med dom men jag tror jag får med min styvpappa den 8 juli när Tomas Da Leva kommer till allsång på Linnéparken:p då kommer jag sitta hålla för öronen:p men den 22 juli får jag nog med mamma till allsång på Linnéparken då kommer Alcarzar:p men jag ska försöka få med min syrran med men de blir nog inte lätt:p men jag får med min bästa älskling dit=) jag längtar till onsdag samtidigt inte längtar jag jag börja bli lite närvös inför onsdag men jag vet att oprationen kommer hjälpa mig=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Karlsson - 8 juni 2013 23:13

Idag har jag varit hemma o tagit de lugnt har haft jätte ont i armen jag har suttit på mitt rum o målat nästan hela dagen jag får inte sticka så jag sitter o måla istället jag tänkte börja lägga in bilder på de jag måla jag skäms inte får att jag sit...

Av Charlotte Karlsson - 6 juni 2013 21:23

Igår opererade jag min armbåge jag hade en nerv i klämd jag träffade läkaren som opererade mig innan oprationen o han berättade hur han skulle göra jag va lite närvös jag va där vid 8 o jag opererades vid tio sen när de va dags så fick jag snälla tre...

Av Charlotte Karlsson - 4 juni 2013 21:48

Idag har jag varit hos mormor en stund sen åkte jag hem o tog det lungt samla dom sista krafterna tills imon börja bli jätte närvös jag är jätte närvös inför imon jag vet att de kommer gå bra med oprationen jag vet att jag kommer fixa denna opratione...

Av Charlotte Karlsson - 2 juni 2013 20:16

När jag vaknade så tog jag de lugnt sen körde jag upp till pappa o åt mat sen följde jag med pappa o syrran på en runda sen körde jag hem o tog jag de lugnt nu ska man hämta krafter till onsdag jag längtar tills onsdag då slipper jag denna värken i a...

Av Charlotte Karlsson - 1 juni 2013 20:30

Jag kan inte förstår att tiden gå fort de är redan den första juni idag om tre veckor fyller jag år =) idag har jag varit hemma har ont i ryggen o nacken jag hatar när de blir sån här dagar när man inte kan göra så mkt när man har ont jag längtar til...

Presentation


Välkommen till min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards