lollokjamar

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Charlotte Karlsson - 6 juni 2013 21:23

Igår opererade jag min armbåge jag hade en nerv i klämd jag träffade läkaren som opererade mig innan oprationen o han berättade hur han skulle göra jag va lite närvös jag va där vid 8 o jag opererades vid tio sen när de va dags så fick jag snälla trevliga sköterskor dom berättade vad dom gjorde med mig jag va jätte närvös när jag log på oprationsbordet dom satt kanyl i båda händerna ena kanylen skulle dom spruta in bedövningsmedel o den andra kanylen så fick jag lugnade under oprationen de va en obehaglig känsla när armen va borta jag kunde inte röra fingrarna eller armen sen kom läkaren jag kände inte när han opererade de enda jag kände va att det stack till några gånger då fick jag lite panik för jag såg inget sen kom jag till uppvaket o jag fick ont då fick jag något för värken o jag tog det lugnt sen ringde en sköterska ringde en sjuktaxi så jag fick åka hem jag va så trött när jag kom hem så berättade jag för mamma hur det gick o jag sa att jag vill inte göra en sån här opration igen o idag har jag bara tagit det lugnt jag har haft små ont hela dagen men jag är så glad att jag har gjort denna oprationen jag är så stolt över mig själv att jag fixade denna oprationen under bedövning o jag är så glad att jag har fått tillbaka känsel i lillfingret=) jag längtar så mkt tills jag får träffa min bästa älskling jag saknar min bästa älskling grymt mkt ikväll ska jag o min bästa älskling ha jätte roligt o skoja o jävlas med varandra=) de enda oprationen jag vänta på nu det är ryggoprationen sen är de nog med oprationer nu man har börjat tröttna på oprationer nu för jag har opererat mig hela mitt liv så nu börja jag bli trött på oprationer nu jag vill helst slippa oprationer nu ska jag gå upp till mitt rum o ta det lugnt o vänta på att min älskling ska ringa =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards