lollokjamar

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Charlotte Karlsson - 1 juni 2013 20:30

Jag kan inte förstår att tiden gå fort de är redan den första juni idag om tre veckor fyller jag år =) idag har jag varit hemma har ont i ryggen o nacken jag hatar när de blir sån här dagar när man inte kan göra så mkt när man har ont jag längtar tills ryggoprationen då slipper jag denna jobbiga värken som jag har nästan varje dag om 3 dagar är det armbågsopration jag hoppas verkligen att de blir opration jag är lite orolig att dom skjuter upp min opration som dom gjorde förra gången jag hoppas verkligen att de blir opration på onsdag jag längtar jätte mkt tills kl bli tio då ringer min bästa älskling då ska vi ha jätte roligt o jävlas med varandra =)

Av Charlotte Karlsson - 1 juni 2013 20:30

Jag kan inte förstår att tiden gå fort de är redan den första juni idag om tre veckor fyller jag år =) idag har jag varit hemma har ont i ryggen o nacken jag hatar när de blir sån här dagar när man inte kan göra så mkt när man har ont jag längtar tills ryggoprationen då slipper jag denna jobbiga värken som jag har nästan varje dag om 3 dagar är det armbågsopration jag hoppas verkligen att de blir opration jag är lite orolig att dom skjuter upp min opration som dom gjorde förra gången jag hoppas verkligen att de blir opration på onsdag jag längtar jätte mkt tills kl bli tio då ringer min bästa älskling då ska vi ha jätte roligt o jävlas med varandra =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards